پنل پیام کوتاه

 

لیست امکانات و قابلیت های پنل های سازمانی و نمایندگی :

  • سازمان ها و یا نمایندگان ميتوانند از سامانه به صورت اختصاصي با نام تجاري و يک دامنه اختصاصي ( مثلا  ( www.YourName.com استفاده نموده و اقدام به فروش و بازاريابي نماييد ، در اين شرايط هيچ نامي از شرکت مادر برده نشده و نماينده ميتواند به راحتي با نام برند خود فعاليت نمايند .
  • علاوه بر اين نمايندگان قادر هستند کپي رايت و لوگوي اختصاصي خود را در صفحه ورود و صفحات داخلي سامانه قرار دهند ، همچنين سامانه امکان قراردادن متون دلخواه در منوهاي صفحه ورود ( درباره ما ، تماس با ما ، اطلاعات حساب ، قيمت خطوط اختصاصي ، تعرفه پيامک ، تعرفه پنل کاربري و ...) را در اختيار نمايندگان قرار ميدهد تا ايشان با صلاحديد خود اين اطلاعات را براي کاربران خود قراردهند .
  •   سامانه امکان ايجاد پکيج ها و بسته مختلف را براي نمايندگان فراهم نموده تا نمايندگان بتوانند با فعال يا غير فعال کردن بخش هاي مختلف و ايجاد سطوح دسترسي متعدد بسته هايي ايجاد کرده (مثلا بسته ساده ، حرفه اي و...) و اقدام به فروش پنل هاي کاربري نمايند.
  • نمايندگان ميتوانند با توجه به تعرفه ارسال پيامک خود جدول تعرفه اختصاصي ايجاد کرده و از فروش پيامک کسب درآمد نمايند ، بدين ترتيب با خريد پيامک از شرکت با قيمت مشخص ميتوانند نسبت به قيمت گذاري با قيمت هاي بالاتر فرمايند .
  • نمايندگان ميتوانند به تعداد مشخص شده کاربر ايجاد کرده ( بابت ايجاد کاربر هيچ هزينه اي دريافت نخواهد شد ) و کاربران را مديريت و دسترسي هاي لازم را به ايشان بدهند .
  • نمايندگان ميتوانند درگاه الکترونيک اختصاصي در سامانه راه اندازي نمايند  ، بدين ترتيب کاربران توسط پرداخت الکترونيک وجه را به صورت آنلاين و مستقيم وارد حساب نماينده کرده و همان لحظه شارژ مي شوند .
  • نمايندگان ميتوانند بخش ثبت نام آنلاين اختصاصي را براي خود فعال نمايند تا کاربران به سادگي بتوانند ظرف چند دقيقه ثبت نام کرده و به صورت آنلاين وجه مربوطه را پرداخت نمايند .
  • نمايندگان قادرند بانک اطلاعاتي شماره ي خود را به صورت امن وارد سامانه کرده و دسترسي استفاده از اين بانک را به کاربران دلخواه خود بدهند ، بدين ترتيب هر نماينده ميتواند بانک اطلاعاتي اختصاصي خودش را داشته باشد که فقط کاربران خودش به آن دسترسي دارند تا بتوانند علاوه بر بانک موبايل کل کشور و بانک محله اي موجود در سامانه از بانک هاي اختصاصي ديگر نيز جهت ارسال انبوه استفاده نمايند .
  • نمايندگان قادر خواهند بود از طريق بخش سفارش شماره به صورت آنلاين شماره اختصاصي خريداري کرده و از تخفيف ويژه نمايندگان بهره مند شوند ، بنابراين نماينده قادر خواهد بود خطوط را با قيمت بالاتري به کاربران خود ارائه نمايد .
  • نمايندگان از طريق کنترل پنل اختصاصي مديريت ميتوانند پيامک ها و فعاليت هاي کل کاربران خود را مانيتور نمايند  ، همچنين انواع گزارش گيري (گزارش هاي ارسال ، گزارش هاي مالي و...) به صورت روزانه و در بازه هاي مختلف زماني امکان پذير مي باشد.

 

نمايندگان ميتوانند به دو صورت به ارائه نمايندگي بپردازند :
1-  نمايندگي زيرمجموعه:    
در اين روش نماينده ميتواند يک کاربر ايجاد نموده و دسترسي بخش زيرکاربران را براي ايشان فعال نمايد ، بدين ترتيب کاربر نماينده قادر خواهد بود مانند يک نماينده عمل نموده و پنل کاربري ايجاد نمايد ، برايشان دامنه و لوگوي اختصاصي خريداري نموده ، خط اختصاصي خريد و فروش نمايد و در صورتی که پنل عددي باشد از پيامک نيز سود خواهد کرد ،  ساخت اين نوع نماينده  رايگان مي باشد .
2-  پنل نمايندگي مشابه :    
نمايندگان ميتوانند اقدام به ارائه پنل نمايندگي ( پنل کامل مشابه پنل خود ) اقدام فرمايند ، بدين ترتيب يک نماينده خود قادر خواهد بود تا نمايندگاني به صورت زيرمجموعه ايجاد نموده و نماينده و زيرکاربرانش را مديريت نمايد ، اين امکان تنها براي نمايندگان  عددي مقدور مي باشد و 50% هزينه يک پنل نمايندگي نامحدود از نماينده اخذ مي گردد ، بدين ترتيب شما ميتوانيد يک نماينده کاملا مشابه خود با تمامي امکانات ايجاد کرده ، اين نماينده قادر خواهد بود کاربر ايجاد نموده و کاربران وي نيز قادر هستند زير کاربر ايجاد کنند و شما از پيامک هاي کل اين کاربران سود خواهيد کرد .

 

  • جديد : نمايندگان از طريق امکان Redirect URL ميتوانند به جاي استفاده از صفحه لاگين پيشفرض نرم افزار سايت دلخواه خودرا قرار داده و کاربرانشان بدون مشاهده صفحه لاگين پيشفرض مستقيما از طريق سايت نماينده  داخل پنل لاگين نمايند
  • جديد : نمايندگان از طريق بخش قيمت گذاري شماره قادر خواهند بود براي شماره هاي مختلف و براي گروه هاي کاربري مختلف ( کاربران و نمايندگان ) قيمت هاي مختلف شماره را قيمت گذاري کنند ، کاربران و نمايندگان و حتي کاربران نماينده ي شما مستقيما شماره را سفارش داده و پس از ثبت شماره سود شما به صورت خودکار وارد پنل مي گردد .
  • پنل همکار به شما اين امکان را ميدهد تا بخشي از کارهاي مديريتي خود را به کاربر ديگري واگذارد نماييد ، به عنوان مثال ميتوانيد يک همکار براي پاسخگويي به تيکت ها و همکار ديگري براي مسائل مالي ايجاد کرده و دسترسي هاي لازم را به ايشان بدهيد ، اين بخش مناسب نمايندگاني است که ميخواهند چندين مدير تعريف کرده که هر يک به بخشي از پنل مديريت سامانه دسترسي داشته باشند

 

ردیف نام محصول

اعتبار هدیه (پیامک)

حداکثر کاربر ارائه نماینده ارائه پنل نمایندگی مشابه ابزار و راهکار فروش وب سایت اختصاصی قیمت (ریال)
1 کلاس A   1200 نامحدود

5,200,000

2 کلاس B  3000 نامحدود

10,400,000



ردیف نام محصول

تعرفه ارسال با خط : (ریال)

5000 1000 3000 2000 021
1 کلاس A   106 117 117 130 101
2 کلاس B  104 115 115 127 99

 

توجه: بنابر تبصره 19 قانون بودجه مبلغ 10 ريال از تاریخ 1393/12/26 به تعرفه هر پیامک اضافه گردیده است.
جهت مشاهده نامه کلیک کنید.

توضيحات  پنل نمايندگي :

  • به هر يک از نمايندگان کلاس هاي A,B,C يک شماره 1000 يا 3000  (14رقمي غيرسفارشي ) رايگان با قابليت ارسال و دريافت ارائه خواهد شد.
  • به هر يک از نمايندگان کلاس D يک شماره 1000 و همچنين يک شماره 3000  (14 رقمي سفارشي ) رايگان با قابليت ارسال و دريافت ارائه خواهد شد.
  • به هر يک از نمايندگان يک شماره عمومي 3000 رند  ، يک شماره عمومي 2000 رند ، يک شماره عمومي 1000 رند 8 رقمي رند و يک شماره عمومي 5000 جهت تخصيص به کاربران و استفاده  به صورت اماني ارائه مي گردد

تفاوت شماره اختصاصي و عمومي :  از شماره هاي عمومي فقط در بخش ارسال منطقه اي (ارسال به بانک اطلاعاتي موجود در سامانه) و ارسال انبوه (ارسال به بيش از 100 شماره )  ميتوان استفاده نمود ، اين شماره ها در بين تمامي کاربران مشترک بوده و قابليت دريافت نيز ندارند ، همچنين اين شماره ها به صورت اماني در اختيار نمايندگان و کاربرانشان قرار ميگيرد

  •  نمايندگان محترم ميتوانند علاوه بر شماره هاي رايگان فوق الذکر به تعداد دلخواه شماره اختصاصي خريداري کرده و به کاربران خود تخصيص دهند ، همچنين قيمت خطوط اختصاص براي نمايندگان شامل 10 تا 20 درصد تخفيف مي باشد .
  • تعرفه پيامک خطوط 1000 و 3000 و 5000 يکسان بوده و تعرفه پيامک خطوط 2000 ، پيامک از خط ثابت متفاوت مي باشد ( تعرفه هاي اعلام شده تعرفه پيامک فارسي از خطوط 1000 و 3000 و 5000 ميباشد)

 

تخفيفات ويژه   :

  • در صورتي که کاربران محترم بتوانند ميزان ارسال هاي خود را به صورت روزانه به  تعداد 50 هزار پيامک (1 ميليون و 500 هزار پيامک در ماه) برسانند  قيمت هر پيامک براي آنها به صورت ثابت 83 ريال و در صورت ارسال روزانه بيش از 100 هزار پيامک (3 ميليون پيامک در ماه )  قيمت هر پيامک 80 ريال محاسبه مي گردد .
  • همچنين تعرفه دارندگان نمايندگان کلاس D در صورت شارژ پنل مطابق با جدول ذيل، محاسبه خواهد شد؛

توجه داشته باشيد که در اين حالت مي بايست تعرفه شما به تعرفه متغير تبديل شود، و لذا شارژ پنل در هر بار بايد با مبالغ زير صورت پذيرد (لطفا قبل از شارژ از طريق قسمت پشتيباني " تيکت " اطلاع داده و سپس شارژ را انجام دهيد.

 

ردیف میزان شارژ (ریال) تعرفه هر پیامک (ریال)
1 از 30,000,000 تا 150,000,000 ریال 116
2 از 150,000,000 تا 300,000,000 ریال 115
4 از 300,000,000 ریال به بالا 113


شرايط فروش به صورت اقساط :    

مشتريان محترم ميتوانند کلاس D را به صورت اقساط تهيه فرمايند  :

  • 50%  از مبلغ پنل در هنگام عقد قرار داد و مابقي مبلغ يک ماه بعد دريافت خواهد شد.    

نکته : اين نوع پرداخت در زمان تخفيفات 50% معتبر نمي باشد .


نکات مهم :

  • نماينده بابت فروش پنل هاي کاربري هيچ مبلغي به شرکت پرداخت نمي کند .
  • تنها نمايندگان نامحدود مجاز به ارائه پنل هاي نمايندگي زير مجموعه مي باشد ، اين امکان با شرايط خاصي اعطا ميگردد که براي اطلاع از ميتوانيد با واحد فروش تماس حاصل نماييد
  • نمايندگان قادر به ايجاد بسته هاي مختلف با سطوح دسترسي متفاوت مي باشند .
  • نمايندگان ميتواند تعرفه هاي مختلف تعريف نموده و به صورت ثابت يا پلکاني اين تعرفه ها را به کاربر اختصاص دهند .
  • تمامي پنل ها قابليت ارتقاء به يکديگر را با پرداخت ما به التفاوت دارا مي باشند
  • تمامي پنل ها داراي امکانات کامل بوده و در صورت به روز شدن نرم افزار پنل هاي نمايندگي نيز به روز مي شوند (مشاهده امکانات کامل سامانه)
  • نمايندگان ميتوانند با Domain اختصاصي (www.YourSite.com) يا SubDomain  از سامانه استفاده کنند ، کافيست پس از تهيه سامانه DNS هاي دامنه خود را روي NS1.Payamak-Panel.com و NS2.Payamak-Panel.com  و زير دامنه را روي آيپي 87.107.121.51 تنظيم نماييد تا کاربران شما از دامين اختصاصي شما وارد سامانه شوند .
  • دقت نماييد که درهنگام فعال سازي حساب يک دامنه به صورت رايگان بر روي سرور رجيستر ميگردد و دامنه هاي اضافي شامل هزينه ميگردد .
  • هزينه و مسئوليت ثبت دامنه در کارگزاري هاي ثبت دامنه بر عهده خود نماينده مي باشد .
  • نمايندگان محترم نيازي به تهيه ميزباني وب ( Web Hosting ) نداشته و فضاي نا محدود در اختيار ايشان قرار ميگيرد .
  • نمايندگان ميتوانند لوگوي اختصاصي و اطلاعات کامل خود(اعم ازمتن کپي رايت، اطلاعات درباره ما ، تماس با ما و تعرفه ها و...) را در نرم افزار ثبت و ويرايش نمايند تا کاربران اطلاعات نماينده را در هنگام ورود به سامانه ملاحظه نمايند .
  • نمايندگان مجاز به فروش پنل به صورت رايگان نمي باشند .
  • نمايندگان مجوز ارائه پنل با عناوين مادام العمر يا دائمي را ندارند .
  • نمايندگان موظفند براي هر کاربر يک خط اختصاصي خريداري نمايند .
  • نمايندگان موظفند پنلهاي کاربري ايجاد شده خود را به گونه اي قيمت گذاري کنند که هزينه آن از حداقل قيمت تعيين شده  در سايت سنا ارتباطات  کمتر نباشد.
  • اکثر ماژول هاي جديد سامانه پيامک براي نمايندگان سنا ارتباطات و نمايندگان ايشان رايگان بوده و کاربران نماينده براي استفاده از ماژول ها هزينه هاي زير را پرداخت مي نمايند.

ماژول نوبت دهي 25 هزار تومان
ماژول پيامک سررسيد 20 هزار تومان      
ماژول پيامک متناظر زماندار 15 هزار تومان        
ماژول هوشمند زماندار 15 هزار تومان     
ماژول مسابقه 30 هزار تومان     
ماژول سرويس ها هر يک 5 هزار تومان ( آب و هوا - ديکشنري و….  )

  • نمايندگان موظف به مانيتور کردن و کنترل تمامي پيامک هاي ارسالي توسط کاربران خود هستند .
  • همه نمايندگان داراي پشتيباني و حمايت کامل از سمت شرکت مي باشند
  • به تعرفه پيامک هاي فوق الذکر ماليات ارزش افزوده اضافه خواهد شد .
  • پنل هاي نمايندگي فقط به افراد داراي سن قانوني ( بالاي 18 سال ) ارائه مي گردد .
  • در صورت عودت پنل و يا تعليق قرارداد قبل از گذشت 1 ماه 20%  از مبلغ کل قرارداد بابت هزينه راه اندازي کسر خواهد شد ، همچنين در صورت گذشت بيش از 1 ماه مبلغ قابل کسر بر حسب تعداد ماه گذشته محاسبه و کسر خواهد شد .
  • کليه خدمات و هزينه ها (اعم از هزينه پنل و خطوط اختصاصي ) به صورت ساليانه ميباشد و در سال هاي آتي با تخفيفات ويژه قابل تمديد مي باشد :


آبونمان ساليانه :

  • تمامي پنل ها يک ساله بوده و در سال هاي آتي شامل 40% تخفيف جهت تمديد مي باشد ، هزينه ساليانه جهت بهبود کيفيت خدمات و پشتيباني ، به روز رساني و اضافه شدن بخش هاي جديد و همچنين ارتقاء سرور درياقت مي گردد :
  • اين سامانه بر خلاف بسياري از سامانه هاي ديگر به صورت هفتگي به روز مي شود ، همچنين هر ماه بخش هاي جديدي  به سامانه اضافه مي گردد ، بخشي از هزينه ساليانه صرف به روز رساني و توليد بخش هاي جديد مي گردد .
  • بخشي از اين هزينه صرف ارتقاء سرور جهت ارائه خدمات بهتر خواهد شد چرا که با زياد شدن کاربران و حجم پيامک هاي ارسالي سرور رفته رفته کند تر شده و نياز به ارتقاء خواهد داشت .
  • نمايندگاني که ارسال پيامک آنها در طول سال بيش از 10 ميليون پيامک باشد از پرداخت آبونمان معاف خواهند بود .    
  • نکته  : قرارداد خطوط اختصاصي از سمت مخابرات به صورت ساليانه مي باشد ، در صورت عدم دريافت هزينه خطوط اختصاصي از طرف اوپراتور هزينه از نمايندگان نيز بابت تمديد شماره دريافت نخواهد شد  .



طراحي وب سايت هاي اختصاصي مخصوص نمايندگان :

 

ردیف وب سایت

دامنه

هاست دسترسی به هاست صفحه لاگین اختصاصی ارائه پنل نمایندگی مشابه بسته آماده نصب قالب اختصاصی درج اطلاعات درخواستی قیمت (ریال)
1 وب سایت اختصاصی داینامیک ir یکساله 100M یکساله 10

2,500,000

2 وب سایت اختصاصی داینامیک ir یکساله 300M یکساله 95

7,400,000

  • کليه وب سايت ها قابليت بروز رساني و آپديت توسط سفارش دهنده را دارا مي باشند.
  • صفحه ورودي اختصاصي جهت ورود به سامانه پيام کوتاه در وب سايت ها ايجاد و طراحي مي شود.
  • وب سايت هاي نمونه (بدون قالب اختصاصي) از داخل وب سايت قابل مشاهده و انتخاب مي باشند.

 

نمونه برخی از وب سایت های مدیریت محتوا نمایندگان :

 

براي مشاهده دموي پنل نمايندگي ميتوانيد با نام کاربري demo و رمز demo وارد شده و در بالاي صفحه روي آيکون مربوط به پنل مديريت  کليک نماييد. همچنين ميتوانيد ثبت نام کرده و قبل از پرداخت کل سامانه را بررسي نماييد .

 

برای ثبت نام پنل نمایندگی  اینجا  را کلیک کنید.

 

 

Copyright © 2008-2013 S@NA Ertebatat Co. All Rights Reserved